Jeg arbejder målrettet på at få brugt alt det bomuldsgarn, som jeg i et svagt øjeblik kom til at købe for et par år siden. Er faktisk lidt træt af de pangfarver, der er tilbage. Men det ser da meget flot ud, når der sådan er en hel flok klude i glade farver 🙂