Symaskinen har været i brug, og jeg har nu hele 14 viskestykker hængende på min opslagstavle i vævestuen. Ikke at jeg ved, hvad de skal bruges til. Men de er smukke, synes jeg, og kan i hvert fald blive til gaver.
Undervejs i processen “hjalp” den ene af vores hunde, Fenris, lidt med. Eller måske prøvede han bare at fortælle, at det var tid til en gåtur 🙂
