Det begynder at ligne noget

Jeg måtte bruge lidt tid på at pille det røde islæt op – og er nu klar til at fortsætte i mørkeblåt. Det skal nok blive godt, tænker jeg. Eneste bekymring er, om kamgarnet bliver vævet tæt nok til at blive til holdbare sofapudebetræk. Der er 10 indslag pr. cm – men jeg synes alligevel, det ser lidt gennemsigtigt ud. Hmmm – det får vise sig.

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *