Der skal ryddes lidt op i mit garn, tænker jeg – og forsøger at fabrikere hele to trende ud af rester. Det går i
kke så godt. Gad vide hvornår jeg lærer, at vævning bare bruger meget garn? Jeg må supplere noget grønblå cottolin med lidt mørkere farver i den ene side. Det er til viskestykker at give væk af. Den anden trend er til klude-/uldtæpper, og den ender med at blive lavet af to forskellige tykkelser fiskegarn. Not good – jeg ved det, men er alligevel for stædig til bare at smide skidtet ud. Så nu skal der sættes væv op og væves, så der kan komme bund i lageret.