To trende til efteråret

Der skal ryddes lidt op i mit garn, tænker jeg – og forsøger at fabrikere hele to trende ud af rester. Det går ikke så godt. Gad vide hvornår jeg lærer, at vævning bare bruger meget garn? Jeg må supplere noget grønblå cottolin med lidt mørkere farver i den ene side. Det er til viskestykker at give væk af. Den anden trend er til klude-/uldtæpper, og den ender med at blive lavet af to forskellige tykkelser fiskegarn. Not good – jeg ved det, men er alligevel for stædig til bare at smide skidtet ud. Så nu skal der sættes væv op og væves, så der kan komme bund i lageret.

GemGem

GemGem

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *