Pral #2

Formentlig den striktrøje, der har været længst undervejs i hele dronningeriget… Jeg tror, at jeg begyndte på den for ca. 8-10 år siden, da jeg havde samlet tilstrækkeligt med Marianne Isager-rester til mageligt at kunne lave en sweater – selv om det, som det ses, blev med forskelligt farvede ærmer og en smule farveforskel i bullen. Jeg er tilfreds, selv om snittet er blevet lidt umoderne. Sådan er det jo, når man er længe om at nå målet 🙂

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *