Æv, jeg er gået i gang med en bluse i forskellige nuancer af lilla uld – og er bare ikke tilfreds. Mønsteret er det samme som det, jeg strikkede den lyseblå, kortærmede bluse af. Denne gang var planen, at det skulle ende med en langærmet sag, evt. med rund hals. Men nej; det er bare utilfredsstillende, når man slet ikke kan forestille sig at gå med det færdige produkt. Den får vist lov at hvile lidt…