Velkommen, frynsevikler!

Endelig, endelig, endelig – er jeg den lykkelige ejer af en frynsevikler. Et smart, lille apparat, som letter det at lave frynser en lille smule og ikke mindst gør dem kønnere og mere ensartede. 353 kr. Så er den også betalt. Sammen med lækker cottolin (50 pct. bomuld, 50 pct. hør) udgør den fødselsdagsgaven fra mine svigerforældre. De er

gavmilde, men er gået over til at overføre penge til vores konti, hvorefter vi skal kunne fortælle, hvad vi har brugt pengene til. “Så de ikke går til mælk og rugbrød,” som min svigermor udtrykker det. Det kan jeg kun være enig i – garn er så meget sjovere 🙂

 

GemGem

GemGem

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *