April oprandt, og endelig kunne vi samles på vores væveuddannelse. For mig er det en stor glæde at gense de samme vævere – det har jeg ikke oplevet før i mine snart 10 år som væveentusiast. Jeg drog hjem med prøver, der ikke alle var som ønsket. Men jeg går jo også på uddannelsen for at lære.




