Udsigten over Horsens Fjord er guddommelig, og den ændrer sig konstant. Her til morgen var den blå, hvid, letskyet og klar på en gang. Fantastisk. Og nej, jeg bor ikke med udsigt til vandet. Men en kort morgentur væk fra Strandparken, hvor jeg og hundene hver dag skal ned og sikre os, at fjorden stadig ligger dér. Det gør den heldigvis. Herunder er det den gamle, Rust, der lige har tjekket bord/bænkesættet for eventuelle rester.

