
I januar var jeg igen i Skals, denne gang for at deltage i det andet og afsluttende ophold på det andet år af Vævelaugets faguddannelse i skaftevævning. Resultatet, som det ses ovenfor, er altid imponerende, men undervejs blev jeg som vanligt lettere stresset over al den vævning og lærdom, jeg skal have proppet ind i hovedet. Det lykkedes dog at drage hjem med en hel stribe prøver – og en forkølelse, hvilket trods alt er bedre end den influenza, jeg pådrog mig i oktober sidste år 😉






